Hörs ikväll..

Det tråkigaste att gå till skolan är väl plugget och långa dagar. När jag tänker på det så har jag aldrig någon riktigt lång dag, förutom idag 08.45-17.30. När jag skriver det så känns det så fel.. Då kan ni ju bara tänka er hur trött jag borde vara om jag knappt får någon sömn, som inatt. Jag kunde verkligen inte sova igår. Låg och vände och vred mig, pratade och försökte bli trött men fan, ingenting hjälpte!! Sista gången jag tittade på klockan var den 01.15, då blev jag ledsen. Men lyckades nog somna en kvart senare..

Efter skolan ska jag sätta mig och plugga. Fan, torsdagar är den dag som vi får mest läxor till, vad sägs om att dela upp det?! Ha en fin dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0