Ramlade i plurret

Hallå ute i stugorna! Jag är helt slut idag, vet inte varför riktigt heller. Men de flesta var det.. Hade ju min första idrottslektion för i år idag, kul kul kul!! Åh vad jag längtar till jag får börja träna. Annars så har jag haft en riktigt dålig dag, har varit på dåligt humör och ingen gör det bättre. Det värsta som kunde hände mig, typ, hände imorse - jag ramlade i badkaret när jag skulle duscha. Slog i mitt knä som blev helt blått direkt och så ömt! Duschade kallt och sen har jag varit försiktig. Min tur va?!

Men ikväll väntar min favoritmat, lax!!!! Är så hungrig men ska äta och njuta som en grottmänniska så ska lugna mig lite. Mmmm..


En extremt liten Rebecca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0