Resan in

Det här med deadline som jag skrev snabbt och lite om i förra inlägget tänkte jag skriva lite om nu. Jag älskar att ha en deadline varje måndag i trean kl 16.00. Det är som att jobba lite, jag älskar det! Ska skriva minst ett A4, hur ska jag kunna hålla mig?! Denna vecka fick vi rubriken "Resan in" och sen helt fritt om vad vi ska skriva om, men rubriken är satt. Jag funderar så det knakar i huvudet på mig. Men jag ser verkligen fram emot varje vecka som jag har nya ämnen att skriva om, det är så roligt och jag får ut så mycket utav skriva. Som jag älskar.

Någon gång kanske jag lägger upp någon text, novell eller dikt här. Beror på hur nöjd jag är med den, hehe..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vilket ämne hör det till? :o

2011-09-02 @ 16:17:14
URL: http://jennifermargaretah.tumblr.com
Postat av: Anonym

sv: Litterär gestaltning/skapande svenska. mitt 100p's val :)

2011-09-02 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0