Ryggsmärta

Blev helt spontan tripp med Albertina och Svante till cirkusen, dem hade tre biljetter och ringde och frågade om jag ville med. Sa ja och vid sju satt vi i ett svinkallt tält. Två timmar senare sprang vi i ösregn genom området, ner i ett dike, genom MAX's parkering och till slut in till MAX. Cirkusen var överraskande bra. Dock gillar jag inte vissa grejer de gör med djuren osv.. Och nu ska jag klaga på en enda sak, stolarna, fy fan! Jag satt och vred mig hela showen och nu kan jag inte ens röra mig. Fick smsa mamma och be henne komma med alvedon och fylla på mitt vatten.

Det händer alltid något när Andreas har åkt tillbaka till Stockholm. Men jag klarar mig själv, det vet jag. Nu lyssnar jag på Spotify, ska sätta på några avsnitt av SATC och sen sussa. Jag tror knappast jag behöver skriva något om Idol ikväll? Alla såg väl elektropop? Jag såg på Facebook eftersom jag satt på cirkus, men whatevah!!

Min smärta i ryggen är helt obeskrivlig. Läste på Jennifers blogg att hon också har ont. Inte från att sitta på en cirkus utan från träning, men smärta som smärta, typ. Jag känner med dig bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0