Aldrig bra

Hej hopp! Hemma från skolan, kom egentligen hem för ett par timmar sen men har pluggat och varit ute med hunden. Så inte haft tid att sätta mig ner vid datan. Men nu har jag gjort det och nu pluggar jag lite svenska. Tar paus från naturkunskapen för den är för tråkig för att vara sann! Har aldrig gillat naturkunskap, aldrig! Valde liksom samhäll, inte natur. Borde inte behöva läsa naturkunskap B.. Men nu är det så iaf och då får man bita i det sura äpplet. 

Idag har jag gått i hagel/regn/snö/stormen med Marjam, jag skyddade mig med en metro över huvudet på vägen till skolan. Det har ju varit hur konstigt väder som helst idag! Vädret känns nästan som mitt humör.. Irriterande. Sen kommer lite bilder! Kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0