Aldrig utan min andra halva

Rolig dag? Nja, inte i skolan för jag försov mig i FYRA timmar. Cp mobil. Men gick bra ändå. Skulle upp sju, klev upp 11. Hmm.. Fick göra min redovisning på samhällskunskapen och möte med rektorn. Helt vanlig dag. Därefter mötte jag min andra halva och vi gick på företagsmässan och utnyttjade de stackars företagen för godis, pennor och även kepsar! Lycka. Gillar min keps väldans mycket. Funderar på att skaffa en mer seriös keps, skulle vara soft till sommaren. Ikväll har jag pluggat med en hemsk huvudvärk, sprungit i regnet med hunden(älskade det!) och mys här. Imorgon ska jag upp tidigt för ska till stallet med min Albertina. Vi har blivit ett mycket bra team på sistone, hoppas det fortsätter så i alla våra år! Snart 30 år tillsammans.. Jaja, god natt. Här är några bilder från dagen, tack bästaste vän!






Kommentarer
Postat av: Jennifer

ÄLSKAR DIG! <3

och snart får du komma och utnyttja gratisbiljetter med miiiiig <3

2012-04-21 @ 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0