Ångest

Hej och kul att ha er tillbaka! Hur mår ni? Som ni märker mår jag inte alls bra. Och det gör mig inte gladare när jag tänker på att jag ska ta ut min p-stav och sätta i en ny på samma gång imorgon. Åh, så läskigt!! En annan läskig, hemsk och svår sak är att ikväll sökte jag till högskola och universitet. Har haft ångest hela veckan men nu är det inskickat och jag kan inte göra någonting nu. Jo plugga. Men ska sova. För 08.30 ska jag vara på ungdomsmottagningen imorgon. 10.30 ligger jag på det där bordet och gråter några tårar av smärta. NEJ, jag ska vara duktig och bita ihop.

Det jag oroar mig mest är att denna gång är jag själv. Förra gången var A med mig och då svimmade jag av bedövningen. Och kunde knappt anstränga min vänstra arm. Vi får se hur det blir imorgon. GOD NATT!


Trots all smärta, ångest och liknande så ger denna lilla gubbe mig mest lycka på denna jord just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0