Mår förjävligt

Efter lite träning slänger jag in mig i duschen, nu sitter jag och dunkar Nicki Minaj på hög volym. Ska när som helst bege mig till min moster där vi ska fira min älskade syster som tog examen! Idag öppnar jag nog upp bloggen. Så mycket som hänt under de senaste dagarna. Tagen av polisen, polisprat två dagar i rad, kaos, panikplugg, varit på botten och mår förjävligt. Nu ska jag försöka hitta en balans. Så sjukt svårt och jobbigt med ALLT som händer just nu. Och för tillfället mår jag inte alls bra. Jag hoppas och önskar bara att jag kommer ifrån det här.


Jag vill ha det inte vara så här igen. Sommar, ledighet, inga funderingar eller hemska tankar, bara vara med
mina älskade syskonbarn och bästavän i Göteborg.

Eller här, en varm sommardag med grillad mat, familjen samlad, alla glada, älskade älskade älskade ni.

Eller här på Gröna Lund med bästavän och hennes familj, ren lycka! SÅ UNDERBARA!

Eller på Öland med familjen och bästavän, finaste resan ever.

Eller på andra sidan jorden med fantastiska SPINT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0