C-vitamin

Igår köpte jag brustabletter, c-vitamin med hallon smak. Jag älskar den! Smasken. Har i tanke att ta ett glas till frukost. Jag är inte så insatt i vad som finns i vad när det gäller vitaminer och grejer. Så jag googlade c-vitamin och det visade sig att c-vitamin finns i bland annat broccoli, blomkål, vitkål, citrusfrukter, paprika, tomat. Alltså sånt jag inte vanligtvis stoppar i mig. Så det blir bra att dricka lite c-vitamin i smak av hallon, yum! Och mer om c-vitamin här och här.

Nu har jag nyss kommit hem från att ha sprungit med vovven, joggat till tågstationen, cyklat hem och nu ska ta ett bad. Sen väntas sitcom tisdag! Känns som en bra dag, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0