Fredagsmys

Åh, jag är så himla känslosam. Det tvn spelades det en av de finaste låtar jag vet och medans så läste jag en av mina favorit bloggare att hon och hennes kille har förlovat sig i Frankrike. Fick massa tårar i ögonen. Och igår kollade jag på PS I love you, tror ni jag grät då eller? Satt med en toalettrulle i knät, hehe. 

Idag har min finaste varit på besök, vi har gått igenom datan på gamla bilder och OJ. Känner inte igen mig själv på så många sätt. Bilder kommer senare någon gång. Efter hon åkte har jag tränat och ätit. Ska snart ut på en sista joggingtur med Elsa innan det är fredagsmys, men nu ska jag vila. Åt så att jag ligger i matkoma nu. 



Kommentarer
Postat av: Jennifer

<33333333333333333333333 älskar dig!

2012-08-24 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0