Tvättdag = inga kläder

Igår var jag och mamma i Erikslund, shoppade loss. Jag köpte den perfekta skinnvästen, åh är så kär i den! Jag älskar skinn, skinnjackor och skinnvästar. Och förra året köpte jag ju den finaste skinnjackan så då fattades bara västen, men inte nu längre. Sen köpte jag lite annat som - nya jeans, ett maffigt halsband, en snygg topp, en av hösten måste(den stickade). 

Jag ber om ursäkt för uppdateringarna, som inte funnits där. Men min kropp och jag samarbetar inte längre. Jag är trött 8 på kvällen, somnade runt 10 igår och vaknar 4 imorse. Gick då och tog ett glas mjölk, hoppade ner i sängen och spelade spel på mobilen i en timme. Nu på morgonen har jag tvättat och ätit frulle. Har inga kläder att sätta på mig förutom de nya, vilket jag inte vill använda nu. Hur som, snart är det helg igen och då väntar det bästa jag vet.. Stockholm!

En glad nyårsafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0