Vi sätter AIK på kartan

Så. Nu kan jag väl skriva lite. Matchen mot Polen - UNDERBAR stämning på Råsunda. Kroppen fylldes med adrenalin, händerna klappade, halsen skrek det högsta och fötterna hoppade på min ståplats. Känslan när VI vann matchen med 3-0 går knappt att beskriva, sura, arga och feta Polacker var runt om i hela Stockholm och slog sönder allt och alla men inte gjorde det något när vi igår slog ut dom, på deras hemmaplan i Polen! Nu går vi för att ta över Europa och sätta AIK på kartan!

Annars då? När vi kollar bortom AIK mår jag inte alls bra, det är varken kul eller bra att må som jag gör. Men jag kämpar med min älskade vid min sida. 3 år förra veckan ju, fantastiskt. Annars är jag med Albertina i Stockholm i lägenheten, vi ska göra lite lunch nu. Vi busar med missarna, kollar på barnkanalen och myser för fullt. I helgen kommer Mia hem, hjärta på det! Nu ska jag laga lite käk, sen tar vi tunnelbanan till innerstan, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0