April 2012

Det jag minns mest från April (utan att kolla igenom bilderna först) är självklart sista hemmapremiären på Råsunda. Det var ingenting annat än galet. Här kommer lite bilder så jag kan minnas..
 
Här blev det mycket bilder, haha.. 

Jag förflyttade mig mer och mer till Stockholm, åt massa god mat, köpte årskort för att hylla hjältarna och Råsunda, var på den galna premiären, myste med Acki, hade projektarbetes redovisning (orättvis), drack öl och blev tagen av polisen, tog ut och satte i en ny p-stav (den smärtan...), hade lektioner till 6 på kvällen, firade födelsedagar, fick en otroligt snyggt linne av min fina kille, köpte mig ett par nya jeans som satt perfekt och fick min läckra kjol från FAA.
 
Tack April, du var händelserik, galen, annorlunda och fantastisk! Imorgon går vi in på sommarmånaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0