Augusti 2012

Jag var kattvakt första veckan och min finaste var i Göteborg på teckenspråkkurs(!), spelade golf med världens bästa syskonbarn, jag mådde riktigt riktigt dåligt, fick se Harry börja krypa, var på matcher mot bl.a LECH POZNAN, galna feta polacker som förlorade med 3-0(!!), såg Pride, hade långa, ensamma och regniga promenader, massa mys med kattungarna, ett gigantiskt oväder kom, kräftor åts, vänner träffades, promenader hit och dit, ännu mera häng med syskonbarnen, pussade extra mycket på min bebbs, blev mycket mera rödhårig (vilket jag saknar), balkonghäng i Sumpan.
 
Augusti är alltid en fin månad tycker jag. Nu kanske ni får vänta med september för jag måste lägga in bilder från mobilen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0