Bitterfittor

Ja, nu säger jag det - Sverige är ett land med så otroligt många bitterfittor och alla bitterfittor klagar på vädret hela tiden! Antingen är det för varmt, för blåsigt, för kallt, för slaskigt. Jag är trött! Jag är en vintermänniska och helst av allt skulle jag bo där det är snö och minusgrader året om. Jag är en person som blir deprimerad på sommaren och avskyr värmen och sommaren men när det är sommar anpassar jag mig, om det är för varmt för mig får man väl slänga av sig alla kläder och dricka några liter kallt vatten. Vi bor i Sverige och vi har TUREN att ha årstider. Njut för fasiken.

Jag kommer aldrig sluta älska vintern, jag mår så äckligt bra utav det här! -11 på måndag, trots att jag inte har en vinterjacka så njuter jag, mår så bra och är riktigt glad! Var det ni med, puss och kram!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0