Juni 2012

Studenten var en fantastisk dag, jag har ALDRIG tappat rösten och haft såna minnesluckor som jag har från den dagen. Det var glädje. Innan min studentdag var jag på min fina bästaväns student vilket gjorde mig så glad att jag grät när hon sprang ut. Åh! Sen blev det sommar, Tyskland och Karlshamn där spenderade jag sommaren. 
 
STUDENTEN i stora mängden (tråkigt nog har jag inga från själva dagen), däckade på kvällen och dagen efter blev det bakismat alá thai, sen drog jag och Albertina till Tyskland i en vecka med klättring i Alperna, äventyrsbad, fotbolls EM, öl och massa korv, en olycka i Alperna, tåg resa hem till Malmö men ett stopp i Hamburg för lite mera korv. Karlshamn bjöd på sommar och sol, god mat, bad i havet. Tjejkväll med Jennifer och tjejerna, Jennifers student och massa andra härligheter.
 
JUNI var en strålande månad med solsken, glädje och lycka. Jag hade en fantastisk månad i Juni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0