Kärlek

Jag har alltid tyckt att det låter så löjligt och desperat att säga att det finns bara en för varje person. Seriöst liksom, hur ska man hitta sin enda då? Tänk om min "rätta" är i Brasilien eller Ryssland liksom. Ja, jag tycker det är töntigt och bull. Däremot tror jag att det är ovanligt, speciellt och unikt om man hittar en person som förstår en och uppskattar alla ens egenskaper, litar på en och trots allt man gjort stannar kvar, kan se en i ögonen och passa ihop. Det ska man ta vara på. Och jag tycker dessutom att om det är något stort bråk och man inte kan lösa det, då är det också bull. Men om man bråkar och löser det, reder ut det och kan gå vidare istället för att slänga bort något speciellt då är det stark, äkta kärlek. 
 
Jag skriver inte det här utav någon speciell anledning. Jag menar bara att om några är rätt tillsammans, då kan man lösa vad som helst. Om några är fel tillsammans, då är det inte meningen.
 
Kärlek är stark och om det är från alla håll, då ska man ta vara på det. Det gäller vänner, pojk-/flickvän, familj, djur, alla och allt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0