Maj 2012

Maj var en av de bästa månaderna under året för mig. Det bästa jag någonsin gjort - fallskärmshoppning. Maj var också den sista månaden i skolan. Vilket jag icke saknar. Nu kör vi massa härliga maj-bilder, maj har alltid varit en bra månad!
 
Firade maj med chokladkex och jordgubbar, hundmys och syskonbarnen i full fart. Sen blev det mösspåtagning, studentbus och jag blev Klassens Våghals, klassen åkte till Stockholm, jag blev otroligt bränd och fick en AIK-keps, HOPPADE FALLSKÄRM och upplevde det fina i livet, man kunde kasta av sig jacka och sätta på sig brillorna istället, blev smått beroende av små jordgubbar, var med killen och Elsa på Råsundas fina gräs, drack öl och lite mer fotboll, Norra stå i mängder, fest och studentbus, och jag får inte glömma Harrys dop!

Maj var en fartfylld månad, jag var lycklig varje sekund av denna månad. Minnen som jag lägger närmast hjärtat. Tack underbara Maj månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0