Hockeykväll

Nu kan jag äntligen skriva lite! Igår blev det full rulle hela tiden. Vilket jag inte var med på riktigt för när jag klev upp på morgonen hade jag bara sovit 4 timmar på natten och sen pratat i telefon i fyra timmar. Så klockan 8 sa jag hejdå och la bort mobilen. Kunde dock inte somna om. Så gick upp och satte på mig träningskläder och åt frukost. Tänkte ta mig ut på en lång promenad i solen men då sa mamma "vi åker till Stockholm om ca en timme då!" och då fick jag lite panik. Fick fixa mig rätt snabbt och helt plötsligt satt jag i bilen. 

Därefter var musiken mitt hopp för att hålla mig vaken på väg mot huvudstaden. Väl i Stockholm åkte vi till min bror och träffade mysiga lilla Harry! ÅH han är ju bara för söt! Sen åkte jag vidare och kollade på hockey. Min första riktiga hockeymatch! Så det var jätte roligt och spännande och jag kommer helt klart gå på fler matcher!

På vägen till Stockholm kände jag mig full typ, yr och illamående. På väg hem kände jag mig bakis. Haha! Men men. Gick upp till rummet med en macka och ett långt samtal på mobilen väntade. Somnade rätt sent och när jag vaknade imorse var jag inte i tillstånd för att gå till skolan. Så därför är jag hemma idag och kör på med plugget hemifrån!

Och om jag inte sagt det än så har 2012 börjat STRÅLANDE bra! Händer massa grejer och allting flyter på. Och det var såååå roligt att gå på hockey! Speciellt med Sverige bästa målvakt i mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0