Så redo

Jag har fått så mycket tankar det senaste dygnen, orken att blogga fanns inte så sorry! Men nu är jag hemma igen, redo att sätta igång med jobben och plugget. Så redo att sova en natt i min egna säng med mitt AIK-täcke, så redo till att plugga PA med gruppen imorgon, så redo att sätta mig på ett fik med bästis och prata ihjäl mig om allt som hänt, så redo för det som kommer i helgen och ja, redo helt enkelt! Nu ska jag kolla på Valentine's Day, en sån där riktigt töntig kärleksfilm där de flera skådespelare är med, allt från Julia Roberts och Taylor Swift till Ashton Kutcher och Patrick Dempsey.

Och en till sak, mössan är hemma och troligen sover jag med den!! SÅ redo inför säsongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0