Till slut blir det bra

Imorgon blir det ägg, bacon och te till frukost. Riktigt läskigt. Jag gillar som sagt inte att byta frukost. Men nu måste jag göra det. Det är extra svårt i början, men jag tror framåt helgen så kommer jag inte klaga varje dag! Måste bara ha en bättre inställning och jag vet hur bra det här kommer bli för mig. Men annorlunda är det. Dricker alltid (på vinterhalvåret) varm oboy eller varm mjölk med kanel. Nu ska jag börja dricka te, något jag testar då och då men aldrig fastnar riktigt för. Jag har alltid sett te som något äckligt varmt vatten med smak, den attityden ska bort nu! Te är fantastiskt och väldigt bra för kropp och själ. Så, bra Becca! Då kör vi!

En natt sömn nu innan vi sätter igång en ny dag med mina nya vanor och nya inställningar! Kick ass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0