Turn me on

Fått sån otrolig smärta i ryggen och axlarna. Mitt huvud trivs bra i mössan min. Foten har bandage och benen och slut. - Så mår min kropp i denna stund. Känner mig även lite trött. Har kollat hockey, hockeykväll och pluggat ikväll. Har sjuk ont i magen efter en påsa kinapuffar. Så nu ska jag sätta på No Strings Attached och sen sova, imorgon ska jag med tåget 9 på morgonen och sen väntar en hel dag i Stockholm. Samma sak på söndag. Gaaaaaah.. Trodde jag skulle få sova ut. God natt ni fina!

Och på tal om ingenting så när jag var ute med min fina hund ikväll så åkte en bil förbi med ett gäng i, nästan alla pekade finger åt mig. Förstod inte vad jag hade gjort, tills jag förstod att det var för min mössa, halsduk och tröja.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0