2012 är på gång

Jag har märkt att jag klarar mig bra själv, både som singel och som självständig. Allting är alltid jobbigt i början men jag har blivit van och känner mig starkare. 2012 är fyllt med massa härliga upplevelser, minnen och härliga stunder. Jag ska göra 2012 till ett riktigt bra år för mig! 

Jag har precis kommit hem från en promenad till ICA sen en promenad med Elsa. Ska göra några mackor, titta på tv och ta det lugnt. 6 timmar kvar till finalen och jag taggar till! Ska nog lägga in bilder från nya kameran ikväll, visa er och känna mig nöjd. 

Nu lite mackor och konstigt nog, cola! Men jag behöver vara vaken till typ 4 inatt, så jag kör på. Puss!


Min bebis och jag för ett par år sen, 2008 kanske..
Snart åker han, jag och Abbe på nya äventyr! Älskar att vara moster! (och faster!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0