Det som var svårt är dubbelt så svårt

Har försök ta tag i alla känslor, alla händelser, ja allt som hänt de senaste månaderna. Allt från att få en dörr i ansiktet, gråta så jag knappt kan andas, få ett sms om att allt är slut till att få alla sjukdomar och all smärta. Allt har hänt så fort och när allting hände så kände jag att jag accepterar det och försöker se det positivt och gå vidare så gott jag kan. Men jag inser nu att det går inte till så, jag måste känna alla känslor. Besviken, arg, ledsen, allt. Och de senaste dagarna har jag bara känt mig tom. Fast ändå arg och förvirrad. Därför har jag hållt mig borta från att skriva av mig och hållt mig till mina tankar, musik och promenader. Nu känner jag att jag mår lite bättre. 

Ska skriva mer "normalt" sen, för nu måste jag in i duschen för har städat mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0