En dag på sjukan

Har varit på sjukhuset heeela långa dagen! Fy så drygt det har varit. Dagen började med att jag sov genom mitt alarm och vaknade av att sjuke Gunnar kom på besök. En timme senare åkte jag till läkaren för att ta blodprov och boka om en tid, fick sitta och vänta i över en timme men fick iaf en tid imorgon, tack gode Gud! Sen fick jag åka till sjukhuset för att röntga mina lungor. Satt och väntade ca 30 minuter innan jag fick röntga mig. Efter det skulle jag sitta och vänta ännu mer och när jag var klar med allting var klockan 14.00. Riktigt hemskt och tråkigt att spendera min dag på sjukhuset när jag skulle varit i skolan. 

Imorgon ska jag tillbaka igen, 16.00, så slutar slutar då istället för halv sex, rätt skönt! Nu ska jag vila. Har tagit kort med Elvis och Elsa som jag tänkte visa lite senare. Är ensam hemma i ca 6 timmar till, så får ta hand om mig och djuren. Ha det gött!

Träffade en läkare från i somras, han var lika snäll men chockad när han såg ärret, hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0