Försovning, Stockholm, barvakt

Började morgonen med att vakna halv tio, har ALDRIG i hela mitt liv försovit mig så mycket. Ställde mitt alarm på 06.19 igår och vaknade tre timmar efter alarmet skulle tagit sin första ton. Vad fan liksom?! Så jag missade skoldagen, min enda lektion. Men men, vid 12 satt jag och syster min på tåget mot Stockholm. Vi hade en GRYM dag! Är jätte nöjd med mina köp, ångrar dock att jag inte köpte ett par örhängen men åker ju till Stockholm på måndag igen så kanske hinner köpa dom då.. Ska visa er strax vad jag köpt. 

När jag kom hem åkte jag direkt till min andra syster för att passa världens goaste ungar! Vi har haft typ den bästa kvällen hittills i år! Imorgon ska vi träffas igen, jag och mina goingar för lite pulka och annat kul i backen, äntligen! Nu ska jag fixa en macka och sen sova. Har haft en fartfylld dag och det slutade med att rensa bort en del av mitt hjärta. Låter tragiskt, vilket det är lite grann, men ja.. Hörs snart igen, då jag visar vad jag köpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0