Impuls är alltid bäst

Haft en bra men ändå dålig dag. Eller kanske en dålig men ändå bra dag. Hur som helst har jag fått dåliga, helt okej och bra nyheter. Vilket är väl rätt okej ändå! Kollade på Idrottsgalan men till slut tyckte mamma att jag bara klagade på de som vann så jag sprang upp till mitt rum och ska kolla på SATC, som vanligt. Undra hur många gånger jag har gått igenom säsong 2-6..

Idag gick jag på stan en stund, köpte lite impuls grejer. ÄLSKAR att köpa oplanerade saker, som jag egentligen inte behöver heller. Men det är underbart. Visar sakerna imorgon. Imorgon börjar jag 14.30 och slutar 16.00. Värt att gå dit? Ja det tycker jag, jag ska dit på förmiddagen faktiskt, bara för att ha tisdagsmys med Marjam! Vi behöver det som lyser upp våran sista termin tillsammans. Krattan och jag.


Och efter skolan blir det kladdisfika med min bästaste!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0