Jag och min prins

Jävla dag. Är trött på att vara sjuk nu. Jag är bara trött, hela tiden. Jag och mamma åkte till banken och apoteket idag och så fort jag kom till stan kände jag mig seg, hängig och ville inget annat än åka hem och sova. Så när jag kom hem la jag mig med Elvis i soffan och sov en timme. Sen åt vi lax, la oss i soffan och kollade på tv, delade på en fruktsallad men jag fick mest som tur var. Och med "vi" menar jag Elvis och mig själv. Vi delar på allt, han är min prins! Jag vill hitta en kille som är precis som honom fast mer manlig. Perfekt! 


Här åt vi frukost imorse, jag hade tagit lite för mycket mjölk så han hjälpte mig!
Vi är nog det perfekta paret..



Kommentarer
Postat av: jennifer

aaaaaaw!

2012-01-05 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0