Jag tog en kula för dig

Haft så mycket i mitt stora huvud idag. Verkligen varenda sekund också. Lite jobbig blev det till slut så tog mig en kiwi och ett glas vatten och gick till sängen. Här mår jag bra! Skriva av mig lite, SATC, bloggar, mailen osv. Lyckades fixa min mail imorse så trodde att dagen skulle bli underbar, skulle inte trott det.. Dagen har varit fartfylld. 

Idrott, PA, spanska, naturkunskap. Fick mitt visum inför Kina så är extra taggad nu! Kom hem efter en utmattad dag och fick ett samtal från min otroligt underbara läkare(bästa jag haft, är så nöjd!!) som berättade att jag har lunginflammation, på allting annat.. SUCK!! Tog mig snabbt till apoteket för att hämta medicin, nu behöver jag faktiskt bli frisk. Hjärtmuskelinflammtion, virus och nu lunginflammation. Vad är detta liksom?! Men har varken tid eller lust att vara hemma från skolan så är tillbaka imorgon. Går till 17.30 då, men med en lång håla. 

Nu ska jag äta kiwi, dricka vatten och kolla på SATC! Ha en underbar kväll, ta hand om er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0