Kvällstankar

Sitter och tänker på nyårslöften. Har inga löfte-löften. Utan mer saker jag vill göra, uppnå, som nyårsmål. Ska tänka lite mer och så skriver jag de jag kommer på imorgon!

Nu har jag tagit upp ett glas oboy, skulle gjort en macka men hittade inga. Började blöda näsblod två gånger nu ikväll, vet inte om det har någonting att göra med förkyldningen. Väldigt jobbigt! Ska kolla min mail, sätta på en film eller en serie och mysa med mig själv innan jag sover. 

Imorgon ska jag bara bara vila. Jag vill så gärna träna men kan/får inte. Så tråkigt!! Men när jag är frisk igen ska jag träna järnet! Och tro det eller ej men nu vill jag ha vår, det här vädret suger! Jag ville ha riktigt vit vinter men nu känns det bara som en grå höst. Fy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0