Like a rainbow round my heart

Nu har jag kommit ut ur duschen och luktar för underbart! Är jätte glad över att jag städade ikväll, ser så fint ut nu. Och så har jag hunnit göra lite övningar med mina gummiband, tycker det är jätte roligt faktiskt. Nu skriver jag lite med en gammal "vän" och ska hämta en macka och juice och ta min medicin. Ska till läkarn i veckan och ta blodprover och kanske ta vaccination.

Imorgon ska jag till skolan, var hemma idag för kände mig inte på topp. Men imorgon blir nog en bra dag, har sovmorgon som vanligt och börjar samtidigt som mamma så kan åka med henne, perfekt! Och sen har jag rätt roliga lektioner så dagen borde gå rätt snabbt. Nu väntar film eller serie, perfekt sätt att avsluta denna dag med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0