Pratar med reklamen

Min förkyldning har spårat ur. Jag sitter och pratar med reklamen på tvn..

"Försöker du sluta röka?" "-Nej det skulle aldrig falla mig in att röka, det är vidrigt!"
"Varje vuxen människa bär på extra kilon, ät den och den tabletten" "-Jag tycker isf att vuxna människor ska äta och träna, friskis är ett roligt sätt att träna"
"Vill du ha bättre ekonomi?" "-Om jag ville det skulle jag inte skicka efter något oseriöst lån till något okänt företag, då skulle jag istället då till min bank och be om råd!"

Jag är ensam och pratar med reklamen, japp! Var ute på en liten promenad med Elsa, nu är jag tillbaka i soffan med spelen på mobilen och sudoku. Ska göra lite mat snart och sen lite mer vila. SÅ TRÅKIGT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0