Super bass

Hej! Vilken j*vla dag asså.. Jag och Marjam var så otroligt sega idag, låg i skolans soffa i över 3 timmar, oavbrutet! Kom hem runt sex-tiden och var helt slut, mådde dåligt från topp till tå, verkligen. Så åt lite mat, lyssnade på lite musik, gick till ICA med Bea och Elvis, och sist av allt bestämde jag mig för att ta ett bad. Vilket jag gjorde, låg i vattnet som fisken i ungefär en timme. Nu mår jag lite bättre, förutom en extrem huvudvärk. Men inte så konstigt efter 6 timmar håla, SEX TIMMAR HÅLA. Ja. 

Imorgon har jag en underbar SPINT-fredag. Bara lektioner med SPINT (religion och samhällskunskap) som jag hoppas går rätt snabbt så jag kan ta hand om mig i helgen. Nu måste jag hämta ett glas mjölk, såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0