Top of the world

Imorgon är min första riktiga skoldag för den sista terminen i gymnasiet. Helt sjuk, satt och pratade med mamma om det och allting i skolan blir det sista den här gången. Sista jullovet, sista sportlovet, studenten, sista allt. Sorgligt men skönt!

Avslutar denna jobbiga vecka med SATC och någon film och ett glas mjölk. Tidigare ikväll var jag ute med Elsa och märker av min hjärtmuskelinflammation(långt ord..) mer och mer, blir till att vila 100% denna vecka, hoppas det funkar. Imorgon börjar jag 10 och slutar 16, kommer bli en grym dag tror jag! Och tisdag kommer bli den bästa dagen på den veckan, tror jag. Men varför säger jag inte riktigt än.. Men nu lite mys under täcket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0