Vila är tråkigt

Har ätit Ben&Jerry's, sovit en halvtimme, löst 20 stycken sudoku och tittat på tv. Känner mig inte bättre någonstans, vilar hela tiden och är så trött på det. Vill ut och gå en hurtig promenad med hög musik i öronen! Imorgon ska jag inte göra någonting.. Ska bli frisk!! 

Nu ligger jag och Elvis i soffan, i vanlig ordning så här sent på kvällen. Vi brukar göra det, kolla på serierna som går sent på natten innan vi går upp till sängen och kollar på SATC eller någon film. Jag ska vända tillbaka dygnet lite mer när jag är frisk och verkligen har något vettigt att göra på dagen, men nu vilar jag bara hela tiden och det är så galet tråkigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0