We're worth it

Har haft en sån otroligt jobbig dag. Känns som jag stressat och jagat upp mig själv i 120, men det har jag inte. Blev ingen redovisning för mig för jag hann inte. Åkte hem och satt bara och lyssnade på familjen som pratade, åt några mackor och så. Sen åkte jag, Albertina och Mia på julgransplundring på torget, sen åkte vi hem till Malin och åt middag med alla finisar! Har busat och haft världens bästa kväll tillsammans med mina favoriter och fick världens största och bästa kram av Svante innan han gick och la sig - LYCKA! 

Nu är kroppen och själen helt slut, blir några avsnitt av SATC säsong 2, godispåsen, ett mjölkglas och ett citronvattenglas. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0