Saknad

Nej ni, jag tänkte faktiskt skriva lite innan jag far vidare. En vecka i tyskland med min systerdotter hos min syster, var bäst! Helt galet bra, vädret var verkligen på våran sida och allt var helt underbart!(Förutom min skadade hand) Sen åkte vi tåg genom Tyskland till Köpenhamn sen tåget till Malmö där min andra syster hämtade oss. Vi åkte till Karlshamn och var där i över två veckor. Det går inte beskriva min saknad när jag var där nere, saknade ALLT och ALLA! Nu är jag hemma igen men åker iväg i några dagar nu, kommer snart tillbaka. Men nu ska jag mobilblogga mer också. Tyvärr går det inte för mig att ladda upp bilder när jag mobilbloggar, men det går väl bra ändå. Hörs senare! XOXO


SAKNADEN efter min halva är obeskrivlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0