Mycket

Jag har så mycket att visa, så mycket att skriva och så mycket att dela med mig. Men nu är det så här imorgon kommer jag lämna tillbaka böcker och vara med klassen, på fredag är det student, lördag vilodag, söndag dansdag, måndag och tisdag jobbar jag och på onsdag åker jag till Tyskland sen vidare till Karlshamn i några veckor. Kommer vara borta rätt länge faktiskt. MEN jag behöver verkligen det. Satt igår och tänkte hur jobbigt och tråkigt det ska vara för mig men jag känner faktiskt att det är något jag verkligen behöver - att komma bort. Jag har varit helt förstörd så länge så lite rehab i ca en månad ska nog sätta fart på krafterna igen. Tror ingen förstår hur dåligt jag faktiskt mår och har mått. Nu är det nog och nu ska jag må bra igen. Va fan, tar ju studenten på fredag till och börja med! Och ingenting kan beskriva min glädje över det och min lycka och kärlek till ALLA som jag delar den dagen med, från min klass till min familj. Och min familj, åh älskade er! Från en 85 åring till en två månaders bebbe, jag älskar er alla! PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0