Where have you been

JAG HATAR MIN HALS. Verkligen. Är så sur på den, om man nu kan vara sur på en kroppsdel? Men i helgen kände jag mig så frisk och glad och nu känner jag mig sjuk och hängig. Blä! MEN imorgon tar vi studenten och om jag så måste tappa rösten och må jätte dåligt dagen efter gör jag hellre det för imorgon kommer den dagen vi har väntat på. Åh, kan knappt förstå det! Lycka!

Hur som helst, jag ska ner till skolan för att tömma mitt skåp, lämna tillbaka böcker och träffa Marjam sista gången innan imorgon! Känns som våran bröllopsdag, haha! Sen ska jag fixa lite annat skoj innan vi i klassen ska göra klart skrindan. Tagg! Hörs senare ,puss!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

DU ÄR SÅ JÄVLA FIN <3

2012-06-07 @ 18:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0