556 nutri color creme

Min färgbomb jag använder varje vecka är superbra! Och ett jätte bra tips till alla som är osäkra på om man vill ha en viss hårfärg men inte vågar färga på en gång. Jag har använt min i över 3 månader och den är inte ens slut! Galet. Men jag har bestämt mig att jag trivs jätte bra med rött hår så på måndag får jag en riktig makeover hos Hanna! Färga och klippning blir det. Ska bli så spännande och eftersom hon nästan har fria händer är jag lite nervös.. 

Försökte ta bilder på mitt hår så som det blev sist jag använde färgbomben, jag har nummer 556. Rekommenderar starkt!! Dock blev mitt hår lite för ljus rött denna gång då mitt hår är så blekt. Vill ha mörkröd färg.





Kommentarer
Postat av: Jennifer

det var ju skiiiitsnyggt! :o jag vill ha den färgen du har!

2012-04-01 @ 11:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0