Fick jag vg på detta inlägg?

Hej hå! Fredag och lååång håla. Riktigt tråkigt. Så vad är bättre att göra än att plugga lite? Och vad ska jag göra i helgen? Jo, plugga. Vad annars?! Nu taggar jag inför plugg denna månad och när mars är slut kommer jag känna mig så befriad och lättad och det firar jag med fotbollspremiär 1 april! Awesome.

Just nu pluggar jag psykologi men det är inte så lätt när jag glömde min lärobok hemma.. Så tänkte jag göra filosofi så kom jag på att det också är hemma.. Men, ska skriva ett par texter och skicka in till litterär gestaltning och sen göra planer till min idrottslektion. Vi får se hur detta slutar. Skönt att skriva här, skönt att skriva något som inte betygssätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0