FÖR IDAG ÄR EN BRA DAG

Alltså idag, om idag var en person så skulle den ha en ring på vänstra ringfingret för idag har verkligen varit en sån bra dag så jag vill skrika rakt ut, hoppa högt och visa alla min glädje!! Och det är inte bara för studenmössan är här. Det finns fler anledningar men framför allt så är det ju såklart mössan! Vilken känsla jag fick när jag satte på mig den här hemma, kollade mig i spegeln och såg mig själv i mina vita klänning. VILKEN LYCKA! Vilken händelse. Alltså, detta är så sjukt!! Jag går ut gymnasiet om några månader.. WHAT?! Måste sätta mig och plugga lite nu faktiskt, i mössan. Det känns bäst så.

Knäppt inlägg men är för glad för att skriva normalt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0