Mina hjältar

Mår fortfarande riktigt dåligt, vet inte hur jag ska förklara men jag mår så dåligt att jag knappt orkar ta mig upp ur sängen. Känner mig svag i hela kroppen, har ont överallt, svullen i halsen, täppt i näsan, konstant huvudvärk och mycket mer på det. Känner surt att missa skolan dessa dagar men om jag inte klarara att ta mig ur sängen ska jag inte ens försöka att ta mig till skolan. Kämpar på att bli frisk här hemma för i helgen händer det fan grejer jag inte ska missa!

Det som gjorde min dag 100 gången bättre var att AIK vann sin första semifinal och att 3712 ringde mig, iiih! Som jag längtat att dom skulle ringa och äntligen blev det så! Bjuder på en riktigt häftig bild, kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0