Plugghjärnan

God morgon, eller nåt. Jag försov mig riktigt rejält imorse och en stund efter min frulle bestämde jag mig för att strunta i skolan idag för jag har sån hemsk hosta, får blodsmak i munnen när jag hostar. Så jag ringde min trevliga läkare och fick en tid redan imorgon, min läkare är grym! Så det blir väl hostmedicin i dagarna framöver. Så länge jag slipper hostan så klagar jag inte.

Nu ska jag på promenad med Elsa, sen sätta mig vid datan och plugga. Idag är det första mars och jag har bestämt mig för att den här månaden ska jag fokusera 100 gånger mer på plugget än tidigare. Om det är möjligt. Men ska göra klart alla rester, fixa mitt VG i filosofi och kämpa. För sen i april är det mest PA som gäller och då vill jag lägga fokus på det. Så plugghjärnan - på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0