Det finns ingen lycka i maj

Blev både arg och lättad när jag insåg att provet imorse inte alls var så svårt som jag trodde. Dock hade jag pluggat som en dåre denna helg och gråtit av stress och press. Det funkar inte att skolan ska vara så här, tycker syns om alla i maj för skolan är ett rent helvete då, fast det är tiden man ska vara lycklig och känna och fira att slutet snart är här. 25 dagar kvar. Det är stress för mig. Jag blir så stressad att jag inte kan njuta av det. Surt.

Nu är jag hemma på en lång lunch och börjar igen om en timme och slutar halv tre. Ikväll ska jag plugga, ingen chock där. Och springa av allt som trycker ner mig. Kram!


Snart kanske man får tid att andas, känna lyckan och lättnaden. Friheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0