Kliar och kryper

Nu har jag varit i Enköping i lite över en vecka, det kliar i benen och kryper över ryggen, jag måste tillbaka till staden där tunnelbanor, spårvagnar, fullproppade gator, julmusik i butikerna och stressen är lösningen. Jag åker tillbaka till Stockholm idag! Det är svårt med mitt schema när det gäller jobb, möten, planeringar och så vidare eftersom jag måste ha internet när jag gör skype-möten och det har jag inte alltid i Stockholm, så det är en risk. Men nu har jag lyckats lösa det med mina underbara kollegor! Väskan har varit färdigpackad i några dagar nu, så det är mer än dags är rulla iväg! Först ska jag bara duscha och puss hejdå på min älsklings snuffe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0