Blåljus å siren har blivit ett blågult problem

Det var länge sen jag tappade respekten för svenska polisen. Och den har inte kommit tillbaka. Efter allt jag gått igenom med polisen i över 3 års tid så har dem bevisat att de inte är mycket att lita på. Det handlar om väldigt mycket, från väldigt allvarliga och kränkande saker till mindre saker som bli tagen utan anledning. Men ikväll tittade jag på nyheterna, som jag gör varje kväll, och det jag såg.. Svenska polisen har 0 respekt från mig nu. Så sjukt och overkligt hur saker och ting kan hända. Polisen tror att dom har all makt och så fort något händer är dom oskyldiga. Fy. Jag tycker verkligen inte om polisen och det är synd eftersom polisen borde vara de man kan lita på. Åh, nej jag är så jäkla arg!

Efter många mail och samtal i vintras så trodde jag det fanns lite hopp. Men.. Tummer NER till Sveriges poliser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0