Du är värdefull

Jag säger det inte tillräckligt ofta och jag visar det inte tillräckligt mycket men jag har världens finaste bästa vän! Hon förtjänar det bästa i världen och hon är så fantastisk! Det finns inget som jag inte skulle göra för henne. Jag älskar henne med hela mitt hjärta och vid hennes sida kommer jag alltid stå. Vi har snart känt varandra i 6 år och det finns inte en enda sekund jag ångrar. Du är stark, du är aldrig ensam för du kommer alltid, oavsett vad, alltid ha mig! Jag älskar dig mest av allt, glöm aldrig det! Du är världens underbaraste människa, genom allt! 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

underbara bästa du! älskar dig <3

2012-10-22 @ 13:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0