Nej nej nej, you still suck!

Sverige vann inte. Sverige spelade 4-4 och gjorde en helt okej match. Jag tycker det är pinsamt när alla skriver på Facebook och överallt att det är så bra och värsta bragden. Kom igen! AIK slog Moskva på bortaplan och DET är en BRAGD. Då snackar vi. Inte en match där man bara har tur och spelar som 13 åringar. Men jag fick äta upp mina ord lite när jag dömer ut Sverige hårt. Men man kunde inte göra mycket annat efter första halvleken. Men när mamma börjar skrika "ÅH Zlatan, det är min kille det" och efter matchen gråter när Zlatan pratar, då drar jag fort upp till mitt rum. Haha! 

Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp och ut på min NYA jt-runda. Jajjamen. Natti!

Hittade en studentbild, åh fina tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0