Schema

Nu för tiden måste jag planera varje måltid ganska noga. Speciellt med tider. Jag äter 3 olika mediciner, för 3 olika saker, det är 5 tabletter om dagen. En på morgon och en på kvällen, rätt simpelt. Sen en innan jag ska sova, också rätt enkelt. Sen ska två till tas, MEN dom pillerna måste jag ta till något att äta MEN får inte ta några som helst mjölkprodukter 3 timmar innan och efter jag tagit det. Så det blir lite klurigt för mig när jag är en enorm mjölkälskare. Men nu har jag gjort scheman för piller, måltid och dricka. Suck. Men så äre. Det är riktigt svårt att hålla sig till det i början men jag vet att det är viktigt att hålla sig till detta schema för mitt bästa. Men enkelt är det inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0